Händelserik?! Inte!!

Finns inte mycket att berätta om helgen.. Den har varit ganska händelselös och lugn, men samtidigt bra.. Har spenderat dagarna här hemma på mitt rum, framför tv:n och datorn och ärligt talat inte gått utanför huset mer än jag behövt (vilket varit väldigt lite).. Var visserligen hemma hos Marta en sväng på kvällen igår och kollade på film tillsammans med henne och Noemi.. Utöver det har jag typ inte gjort något.. Sovit en hel del, pratat med en massa folk över msn och kollat på massa filmer.. Som sagt, inget extremt spännande.. Har haft ganska många såna helger det senaste, men efter en hel vecka med jobbiga ungar orkar man inte göra mycket annat.. Ganska bra att jag inte gör så mycket, eftersom nästan det enda man gör när man hänger med de andra au pairerna är att shoppa, shoppa och shoppa lite till och jag vill spara så mycket pengar som jag kan tills jag får besök.. Har även ett par saker jag vill införskaffa till mig själv innan jag åker hem, så då får jag ju se till att spara varje cent jag kan.. Lite kul tänker jag allt ha medan jag sparar så en del pengar kommer gå till diverse saker jag känner för att göra, men det mesta ska i alla fall sparas..

Jaja, nog pratat om det.. Nu ska jag ta och titta på "Desperate Housewives" och sen eventuellt även "Brothers & Sisters", men det återstår att se.. Är inte jätte trött just nu, men måste ju orka upp imorgon också..

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0