Wonderfull girly music ;P

Vet inte hur det kommer sig, men av någon anledning har jag gått och kärat ner mig i massa gamla godingar till låtar.. Lyssnar till exempel väldigt mycket för tillfället på "You Raise Me Up" av Westlife, "Hey Now (Girls Just Want To Have Fun) av Cyndi Lauper och "9 To 5" av Dolly Parton, bland flera.. Helt enkelt massa lulliga och gulliga kärleks låtar.. Har nämligen hittat en skiva som heter "Girls Night In" och oj, vad den är bra.. De låtarna som är med på den skivan är helt klart de bästa av de bästa när det kommer till förfest med vänninorna eller om man bara har en myskväll med tjejgänget.. Längtar så himla mycket tillbaka till då alla vi goa "girls" hade våra trevliga kvällar tillsammans.. Synd bara att det är så himla länge sen (typ fyra år eller nåt i den stilen).. Den sista innan jag åkte var ju alltid med killarna, vilket självklart var trevligt också, men hade varit kul att bara ha haft en kväll med tjejerna också.. Jaja, får la se till att fixa det när jag kommer hem ;D



(I've Had) The Time Of My Life av Bill Medley och Jennifer Warnes..

Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0