Skaffat ny blogg!!

Japp, nu har jag gått och skaffat mig en ny blogg.. Tröttnade lite på den andra, samt att jag kände att jag behövde en nystart för att komma igång med skrivandet igen.. Var ju inte vidare duktig på att uppdatera den andra, men med denna ska det verkligen bli skillnad.. Känner att jag har lite mer insperation nu än jag hade förut och att då börja om med en ny blogg och ny layout tror jag bara kommer hjälpa mig att verkligen se till så att jag gör ett bättre jobb med denna blogg.. Fast jag ska nog inte ta och lova för mycket för man ska inte lova sånt som man kanske inte kan hålla, men i alla fall.. Lovar att försöka gör jag i alla fall ;P En sak är säkert i alla fall.. Denna gången kommer bloggen handla om precis allt jag känner och kommer att tänka på.. Inga begränsingar "what so ever".. Tror att det var det lite som gjorde att jag inte skrev så mycket i den andra bloggen.. Skrev ju det mesta på resedagboken.se, men jag har tröttnat på även den sajten nu och vill ha lite förändring..

So read and enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0