Figured out why

Jag har kommit på anledningen till att jag tröttnat så på att blogga. Jag är helt enkelt trött på denhär bloggen. Jag är trött på designen och att jag aldrig riktigt kom in i skrivandet här och det har gjort att det bara känts tråkigt att sätta sig vid datorn och skriva. Sen har det även varit väldigt svårt att blogga då vissa inlägg aldrig kommer upp så ni kan läsa samt att det gått så himla långsamt att ladda upp bilder mm den senaste tiden. Därför har jag nu bestämt mig för att börja om på nytt. En nystart helt enkelt. Den nya adressen där ni numera hittar mig är: http://saramariies.blogg.se och där ska jag försöka att blogga lite mer aktivt. Så fort jag fått ordning på layouten, så kommer tangenterna glöda och jag kommer försöka uppdatera så ofta jag bara kan.

Jaja, dags att dra. Måste ju få ordning på den nya bloggen så jag kan börja skriva där ;P Jag hoppas ni förljer med till den nya bloggen och fortsätte läsa där. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0