Fredag 090206

Hej hopp! Lite dålig uppdatering från min sida de två senaste dagarna. Jag ber om ursäkt för detta och ska försöka bättra mig. Hur som helst så var gårdagen hur kul som helst, men mycket tröttsam. Efter att min morbror kommit gick vi fram till tågstationen och tog tåget till Vårgårda. Där gick vi lite snabbt till arbetsförmedlingen (så jag kunde få svar på ett par frågor jag hade) och sen fortsatte vi vidare mot Göteborg. Vi strosade runt inne i Nordstan och Kompassen ett par timmar och det blev allt lite shopping. När vi var klara där tog vi pendeltåget till Partille och åt lunch Allum. Fortsatte vidare tillbaka till Göteborg igen där vi bytte tåg och drog oss mot Borås. Där var vi en ungefär en timme och gick mest runt och kollade. Vid 18.00 satte vi oss på tåget tillbaka till Herrljunga igen. Det var en lång med lyckad dag med min käre morbror och jag hittade en hel del fina grejer. Dock köpte jag inte allt som jag hittade, eftersom jag måste tänka på min ekonomi. Investerade endast i de saker jag tyckte bäst om och tror att jag kommer få mest användning av nu i vår ;P

Idag har jag mest tagit det lugnt som vanligt. Var ute och gick en sväng i centrala Herrljunga under förmiddagen. Gick bland annat till banken, Komvux och ICA. Jag tog även en sväng förbi Systembolaget för att inhandla helgens dryck. Första gången jag handlar där själv sen jag fyllde 20 så det var väl på tiden, hehe ;D Städat här hemma har jag också gjort idag och umgåtts lite med mamsingen.

Nu ska jag ta och förbereda för Let's Dance. Har köpt hem både godis och chips, så det ska bli riktigt mysigt. Läsk klarar jag mig utan, då det inte är någon jätte favorit. Jag dricker hellre vatten eller juice. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0