Fy skäms på mig!!

Ja, jag skäms verkligen över hur dåligt jag uppdaterat det senaste, men jag har ingen ork eller insperation för detta just nu. Tid har jag knappt heller längre, nu när jag börjat jobba mycket mer. Jag har inte fått någon fast anställning någonstans, men jag hoppar en ett par timmar på ett ställe här och ett par timmar på ett annat ställe där. På kvällarna sen när jag kommer hem sätter jag mig i stort sätt med en gång framför tv:n, för jag är så trött. Är inte alls van att jobba mitt under dagen, med tanke på att barnen jag hade hand om i USA var i skolan då. Jag hade ju all tid i världen att vila medan de var där, så då var jag inte lika farligt trött på kvällarna.

Jag lovar att försöka bättra mig och börja skriva mer igen. Dock blir nog inte detta föräns insperationen kommit tillbaka lite mer, vilket jag hoppas att den gör snart. Hoppas att ni inte blir för besvikna och kan ha viss förståelse för detta. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sara, saknar dig! Ingen att bara ringa för att man har tråkigt i 5 min. Men kommer hem snart! PUss

2009-02-11 @ 23:12:52
URL: http://virrrpannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0