Lata jag

Ja, rubriken stämmer verkligen jätte bra in på mig idag. Jag kom aldrig till arbetsförmedlingen och det berodde dels på att min bror inte hade lämnat tågkortet hemma och dels på att jag inte orkade. Dammsugade bara halva huset, men alla disk och tvätt fick jag gjort i alla fall. Det mesta av tiden idag har jag spenderat framför dum-burken (alltså datorn) och inte gjort något vettigt alls.

Nu ska jag snart sätta mig och titta på "Paradise Hotel" med mamma. Vet inte vilken säsong det är, men det är i alla fall avsnitt som jag inte har sett. Morgondagen får vi se vad den för med sig. Blir jag inte inringd för att jobba någonstans tar jag nog en promenad eller något under dagen. Har inget speciellt planerat för imorgon så jag tar dagen som den kommer. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0