Måndag 090202

God eftermiddag! Haft en lugn dag hittills idag och så kommer det nog också fortsätta. Varit framme en sväng på ICA och på kommunhuset, men annars har jag mest bara stannat hemma. Det händer inte så mycket i mitt liv och jag inte riktigt fått fart på mitt liv här i Sverige än, men det kommer förhoppningsvis snart. jag vill hitta ett jobb och en egen lägenhet så snart det bara går, för jag känner att det kommer inte hända så mycket om jag bara bor hemma hos mina föräldrar. Jag vill flytta från lilla Herrljunga till ett ställe med fler möjligheter.

En himla massa babbel känns det bara som. Nu ska jag ta och skriva färdigt mitt CV och sen ska jag skicka in det till Stena Line. Bilderna från lördagens fest kommer lite senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0