Onsdag 090204

God morgon! Hur står allt till med er? Med mig är det helt ok denna morgon. Är lite småtrött, men i övrigt är jag glad som en lärka. Vaknade redan vid 7.20 idag, så jag kunde se Kenza i "Vakna med the Voice" på Kanal 5 nu på morgonen. Hon berättade bland annat om hur det är att ha en stor och "trafikerad" blogg och tja, det mesta handlade ju om just det. Kenzas bloggande. Det låter som ett krävande med mycket roligt jobb att kunna skriva om sin vardag och att det är såpass många som engagerar sig i den. Min blogg har ju inte riktigt nått de höjderna (i alla fall inte än) utan läses bara av en liten skara mycket uppskattade besökare.

Jag har inte fått något telefonsamtal denna morgon om jobb, så jag tar för givet att det inte blir något med det idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Kommer nog ta det ganska lugnt nu under förmiddagen och sen blir det kanske en promenad runt lunch och efter det vet jag inte. När jag har lust till det så kan jag ju vara ganska spontan, så man vet ju aldrig vad jag kan tänkas hitta på. Nu är det dags för frukost ni. Ha en kanon bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0