Söndag 090201

Hej bloggen! Tänkte bara skriva här lite snabbt om att det inte blir något vettigt inlägg idag. Jag har total idétorka och jag är alldeles för trött för att tänka på något annat än att hålla ögonen öppna. Ska försöka få lite tid över imorgon och lägga in lite bilder från festen igår. Hur det kommer gå med bristen på insperation är det bara att vänta och se. Det går ju lite i vågor det där. Vissa perioder har man hur många bra ideér som helst och andra har man inga alls.

Nä, fy jag måste snart ta och gå och lägga mig. Fick inte alls många timmars sömn natten till idag, för jag gick la mig runt 04.30 och vaknade igen vid 10.00. På tok för dåligt och som om det inte var nog så jobbade jag även fem timmar i simhallen idag. Man blir alltid helt slutkörd efter att ha jobbat där. Kanske försöker hålla mig vaken en timme till eller nåt, men sen blir det allt sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0