Tisdag 090203

God morgon! Tisdag idag och dagens schema är ganska tomt och oplanerat. Ska ta en sväng till Vårgårda och arbetsförmedlingen efter lunch, men det är också allt som är bestämt. Det blir nog att jag tar och städar och grejar lite här hemma, för det har jag ju en himla massa tid över till och jag vet att det skulle göra lilla mamma glad ;P Det är tvätt som ska vikas, golv som ska dammsugas och disk som ska diskas. Det får jag nog avklarat på en timme eller två, så det är ju inte så farligt. Då har jag något att göra i alla fall under dagen.

Dags att få dagen att rulla igång. Har bara suttit och slappat framför tv:n ett tag nu, så jag får ta och köra igång med dagens bestyr även fast de inte är så många. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0