Torsdag 090205

Hej och god morgon! Är precis nyvaken och sitter fortfarande kvar i sängen i pyjamas och allt. Det är en riktigt slapp morgon idag alltså. Snart ska jag ta och göra mig iordning och sen någon gång runt 9.30 kommer morbror hit och hämtar upp mig. Vi ska umgås hela dagen och bara vara. Vet inte riktigt vad vi kan tänkas hitta på. Allt som ligger spikat är en sväng förbi arbetsförmedlingen (AMS), annars ligger allt öppet. Jag skulle gissa på att vi fortsätter mot Göteborg eller Borås efter AMS, men det återstår att se.

Nu får jag verkligen ta och skynda mig om jag ska bli färdig innan min morbror kommer. Det är en hel massa saker som jag måste göra innan vi åker, så jag får ta och sätta fart nu. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0