Eftermiddagen

Ja, det blev inte att jag gjorde så mycket mer under eftermiddag. Jag tog en liten promenad, duschade och sen åkte jag iväg till Carro för att umgås lite med henne. Den tjejen får mig alltid att le och hon har alltid funnits där för mig, även om vi ibland glider isär lite från varandra. I henne känns det verkligen som att jag har en syster. Vi har känt varandra sen dagen hon föddes och jag hoppas verkligen att det är en vänskap som kommer finnas kvar livet ut.

Jag träffade även Josse när jag var hos Carro, för hon var redan där. Vi gick över till Carros mormor och åt semlor (så himla gott var det) och där pratade vi lite med henne och några till ur Carros familj. Efter det åkte jag hem och kollade lite på tv med mamma. Nu är det sängdags. Ses imorgon!
Love you, sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0