Fått gjort lite

Hej igen! Nu tar jag en liten paus mellan allt rabalder här hemma. Jag har lyckats packa upp två utav sex väskor med lite hjälp av min mamma (jag är så fruktansvärt lat ibland att hon måste sitta brevid och tjata på mig att göra saker). Jag fick börja med att städa ur mina byrålådor och min garderob på gamla saker som jag lämnade kvar när jag åkte till USA (har fortfarande lite kvar att göra på det också, men det går framåt i alla fall). Efter det var det bara att sätta igång och lägga in saker i lådor och på hyllor och det ser ju i alla fall lite bättre ut nu än tidigare.

Nu ska jag snart åka iväg med min lilla mamsing och kolla när hon tävlings-bowlar. Får helt enkelt ta och fortsätta och packa upp imorgong. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0