Fredag 090116

Godmorgon! Nu är det fredag igen, min första fredag hemma i Sverige sen jag kom tillbaka. Den ska spenderas på ett lugnt, men effektivt sätt. Ni kanske undrar vad det inne bär? Jo, kort och gott att jag inte tänker stressa runt en massa, men ändå tänker få saker gjorda. Jag ska packa upp lite mer ur mina väskor, jag ska dammsuga lite i huset och jag ska tvätta lite ljustvätt. Bas saker egentligen som gör att huset inte förfaller och ser ut som ett bombnedslag (även fast mitt rum gör det ändå för tillfället).

I övrigt har jag inga större planer för dagen. Ska iväg till Borås senare i eftermiddag och träffa och umgås med mina kompisar och bara ha det trevligt. Får väl se vad det blir att vi hittar på. men det ska bli kul att bara få se dem igen. Vad ska ni hitta på denna fredag? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0