Fredag 090123

Hejhej! Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med fler inlägg idag :P Gick upp vid 06.00 idag, för skulle iväg med mamma, så innan det han jag inte skriva. Sen var vi borta tills klockan 10.00 ungefär och dumt nog gick det inte att mobilblogga under tiden (personalen på blogg.se har sagt att den tjänsten ligger nere för tillfället). Efter det har det bara varit full rulle med en massa bestyr hit och dit och snart bär det av igen. Jag ska till mina små kusiner och leka lite med dem. Har inte sätt dem sen jag åkte, så det känns verkligen som att jag borde göra det nu.

Ikväll blir det godis och läsk framför tv:n med familjen. Vi ska se på Let's Dance och bara ha det mysigt. Hur ser era fredagsplaner ut? Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0