Fredag 090130

God morgon! Tyvärr blev det inga blogg-inlägg alls igår, på grund av att jag inte han med det på morgonen innan jobbet och sen efter så krånglade min dator. Den krånglar fortfarande, men jag sitter vid en av de stationära datorerna som finns i huset. Det är la den jag kommer få använda tills min fungerar som den ska igen. Blir så arg när saker och ting börjar krångla och känner just nu bara för att slänga ut dataskiten genom fönstret (tänker dock inte göra detta).

Jobbet gick i alla fall bra igår, men har varken lust eller ork att berätta om det nu. Nu på morgonen har jag duschat och ätit frukost och snart ska jag ta och klä på mig. Ska fram till kommunhuset vid 8.00 och fylla i lite papper är det tänkt och sen vid 9-tiden ska jag till frissan och äntligen få klippa mig igen. Det har jag inte gjort på år och dar känns det som, så det är verkligen dags för det nu. Jag vet precis hur jag vill ha det också så då ska jag bara försöka förmedla min version till frisören också, men det ska allt gå bra. Anna som jag går till är jätte duktig och lyckas alltid få mitt hår precis så som jag vill ha det. Hon är den som har klippt mitt hår sen jag var 12-13-14 år eller något sånt. Kommer inte riktigt ihåg när jag  började gå till henne, men jag blir lika nöjd varje gång så därför går jag alltid dit när det är dags för en liten klippning.

Mellan 13-16 jobbar jag och sen är den mycket efterlängtade helgen här. Eftermiddagen idag ska jag bara slappa och försöka att göra så lite som möjligt. Nu måste jag skynda mig på här. Hörs i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0