Fredag 090109

Hej bloggen. Känner mig hemskt sleten idag och det beror på att jag bara sov ett par timmar under natten. Jag gick och la mig redan vid 10.30pm för jag hade tänkt komma i säng i någorlunda bra tid, men inte kunde jag somna. Jag låg och vred och vände på mig så till slut satte jag på tv:n och kollade lite på den. Gick dock inget bra så den stängdes av ganska snabbt igen. Gav det ett nytt försök att somna, men inte funkade det bättre denna gången. Det sista jag minns att jag tittade på klockan stod den på 2.13am och sen lyckades jag äntligen somna. Dessvärre blev inte sömnen så långvarig, då jag vaknade redan vid 6am igen och sen inte kunde somna om mera.  Inte ens fyra hela timmars sömn och det ska jag klara mig på hela dagen. Usch och fy för att man ska ha nätter som denna.

Jaja, jag är i alla fall på gott humör idag, även fast jag är trött vilket chockar mig lite. Vanligtvis när jag inte fått tillräckligt med sömn blir jag alltid lite grinig under dagen, men so far so good ;P Får väl helt enkelt försöka se till att ta en tidig sängkväll ikväll, även fast jag skulle gissa på att jag inte kommer kunna sova kommande natt heller. Jag har helt enkelt för mycket resfeber och sprall i bena för att ligga still som ett kolli. Väskorna är inte ens färdig packade och jag har fortfarande tvätt kvar att göra, men allt detta ska hinns med under dagen idag och morgondagen. Får väl se hur det går med det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0