Hej hej

Tillbaka från optikern igen. Min mormor körde ut mig dit, eftersom jag inte har någon bil. Kul att få träffa sin mormor lite, för det händer ju inte allt för ofta. Allt verkade hur som helst bra med mina ögon, synen hade inte försämrats i alla fall. Snarare förbättrats lite, så jag fick gå ner lite i styrka på linserna. Jag kollade även efter nya bågar och hittade några som jag gillade. Dock har jag inga planer på att springa runt med dem ute, utan de kommer mest användas de dagar jag bara går hemma. Hittade fyra olika par som jag gillade, men jag vet inte vilket par jag vill ha riktigt. Alla fyra är liksom fina på sitt sätt. Vilka tycker ni jag ska välja? 1, 2, 3 eller 4?

Nu ska jag ta och sätta igång och dammsuga. Har skjutit upp det hela dagen hittills, men får jag allt ta och sätta igång. Det måste vara gjort innan mamma kommer hem och det gör hon om ungefär en timme. Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, alla fyra ser väldigt lika ut.... men väldigt fina, så det spelar nog inte någon större roll vilka du tar, bara du känner att du trivs med dem!!!

2009-01-21 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0