Jahopp..

Ett litet inlägg till ska jag nog allt hinna med innan jag kryper till sängs. Har egentligen inte så mycket att berätta om dagen, men jag ska nog få ihop en liten rad i alla fall. Jag har mest suttit framför datorn hela dagen och bara tagit det lugnt. Kollade upp komvux också och det visade sig att de har alla de kurser jag vill läsa här i Herrljunga. Ska man ta och skriva in sig där nu då kanske?

Imorgon ska jag iväg till ICA och skriva upp mig som timvikiare där och jag ska även ringa till kommunkontoret igen och även sätta upp mitt namn på deras lista över stödpersoner. Det känns lite som att det enda jag gör är sitter hemma hela dagarna eller söker jobb, men jag antar att det är hur det är att vara arbetslös. Jag hoppas att jag hittar något snart i alla fall för jag har planer på att införskaffa både en ny bärbar dator och en ny mobil samt att jag känner att det är dags för lite nya kläder i garderoben, men jag kommer inte få något av detta gjort så länge jag inte har någon inkomst. Visst, jag har pengar att leva på nu, men det är också allt jag har just nu och utan inkomst kan man inte riktigt spendera sina pengar på vad som helst.

Nä, fy för att vara arbetslös, men det löser sig nog snart hoppas jag. En massa tid över har jag i alla fall även om jag inte gör så mycket vettigt med den. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0