Klantiga lilla jag

Jaha, jag kom iväg alldeles för sent till simhallen, så jag missade hela träningen. Hade fått tiden lite (eller snarare ganska mycket) om bakfoten. Typiskt mig att ta så fel på tiden, men får se till att komma i tid nästa vecka istället. Ska även försöka åka iväg och börja simma själv på söndagar. Fattar inte varför man lägger en träning på en söndags morgon, men ja, det funkar hyffsat bra i alla fall. Ta en liten simtur "dagen efter" friskar faktiskt upp lite ;P Satt och pratade med Sandra i alla fall en stund, för tänkte att har jag tagit mig dit kan jag lika gärna stanna en stund. Vi pratade på om lite allt möjligt och sen drog jag mig hemåt igen.

Middagen stod färdig på bordet när jag kom in genom dörren, så det var bara för mig att sätta mig ner och äta. Det serverades köttfärslimpa, med potatis- och morotsskivor och stekt lök. Mums! Efter det tog jag en rad Marabou till efterrätt, medan jag kollade på Top Model med mamma. Jag har ju redan sett denna säsongen, men det är kul att se igen. Jag missade ju några avsnitt, så det tar jag igen nu.

Dags att göra sig iordning för sängen och bege sig till drömmarnas land. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0