Kvällsuppdatering

Hej bloggen! Uppdateringen som jag utlovade kommer lite senare än jag hade tänkt, men här är den i alla fall. Att jobb gick hur bra som helst. Det kändes som att tiden gick lite väl långsamt vissa stunder, men de som jag jobbade med var hur snälla som helst så det var absolut inga problem. De ville att jag skulle komma tillbaka både imorgon och i övermorgon, så då har jag jobb i alla fall två dagar till :D Jobbar 8.00-16.00 imorgon och på fredag vet jag inte riktigt vilka tider jag har än. Förre 12-slaget tror jag inte att jag kan börja i alla fall, för jag ska till frissan vid 9-tiden och det kommer ta sin lilla tid där med tanke på mitt sletna hår. Tiden hos frissan bokades redan innan jag kom hem från Staterna bara för att det var så lång väntetid, så den tänker jag absolut inte flytta på och funkar det inte för arbetsplatsen att jag kommer efter lunch, så är inte det mitt problem. Då behöver jag inte jobba där mer om det blir ett problem. Nu tror jag inte att de kommer säga något om det i och med att jag inte hade något jobb vid den tidpunk jag bokade frissan och inte förväntade jag mig att få ett jobb såpass snabbt heller för den delen. Det löser sig säkert ska ni se.

Hur som helst så kom min bror och hämtade mig direkt efter jobbet och körde mig till simhallen, där jag skulle ha hand om simträningen. Efter det gick jag hem och sen har jag inte gjort så mycket. Pratat lite med mamma och även kollat lite på tv. Ikväll ska jag försöka komma i säng redan vid 22.00, för annars finns det inte en chans i världen att jag orkar med att gå upp tidigt imorgonbitti. Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0