Läggdags

Klockan närmar sig 23.00 och jag ska ta och börja göra mig iordning för sängen. Jag har suttit framför tv:n och kollat på både "Let's Dance", "Hjälp!" och "22 Nyheterna", men nu är det snart alltså dags att krypa ner under täcket. Måste upp strax innan 8.00 imorgon om jag ska hinna med allt jag vill göra innan jag måste gå till simhallen. Större delen av dagen spenderas sen där och ja, jag skrev ju lite snabbt i föregående inlägg om hur min lördag kommer se ut. Full rulle hela dagen.

Måste bara säga också att jag älskar min nya frisyr mer och mer. Det känns ju alltid lite konstigt i början när det precis är nygjort och man gjort en stor förändring, men nu så känns det bara så rätt. Så "jag" på något vis. Jag är helt enkelt fantastiskt nöjd med resultatet. Jag trivdes självklart i med att vara blond också (annars hade jag ju inte haft det så länge), men mer röd/brunt hår får mina ögon att framträda så mycket mer. Ögonen är nog den kroppsdel jag fått mest komplimanger för i mitt liv och om jag får vara lite partisk så tycker även jag att de är väldigt vackra, haha. Något ska man ju vara nöjd med eller hur? ;P Vilken kroppsdel på er själva är ni mest nöjda med? Eller är ni kanske nöjda med allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0