Lite shopping

Jag gjorde lite shopping för ett tag sen, eller rättare sagt min sista dag inne i NYC. Söndagen efter att min familj hade åkt hem till Sverige igen åkte jag in till the City för att en sista gång strosa runt längs 5th & 7th Avenue. Jag gick i en massa affärer som jag aldrig tidigare varit inne på samt i en hel del gamla vanliga som jag varit trogen till under hela min tid i staterna. Köpte dock bara en enda sak den gången, i och med att jag hade köpt så mycket mer med familjen de senaste dagarna. Det kommer bilder på de grejerna också så fort jag får chansen att ta några, men tills dess får ni nöja er med det som jag köpte min sista dag i "the Big Apple" :P

Den här lite längre t-shirten (den slutar precis nedanför rumpan) köpte jag på "the MTV-store" på 7th Avenue. Den är bara så snygg på och kommer passa jätte bra ihop med ett par mörka tighta jeans eller svarta thights/leggins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0