Lördag 090117

Hejhej Bloggen! Jag har inte orkat skriva tidigare idag, men jag kände att jag måste fått skrivit i alla fall något. Inte för att det är så himla kul att skriva bara för skrivandets skull när man ändå inte har något att berätta, men ändå.

Gårkvällen blev hur rolig som helst. Jag blev upphämtad av Alex vid strax efter 17.30 tiden och sen åkte vi till Ljung för att hämta upp Joel, Camilla och Sjölund. Sen fortsatte vi vidare hem till Matti i Borås. Där mötte vi även upp Sara, Jonatan, Linus och Adam. Det blev kramkalas och sen satt vi mest och pratade hela kvällen. Vi spelade lite "Guitar Hero" och vi åt hemmagjord kinamat. Åkte hem gjorde vi någon gång efter midnatt och sen var det sängen som gällde för min del. Åt visserligen en macka innan jag kröp till sängs för jag var så hungrig, men sen somnade jag som en stock.

(Fler bilder kommer upp på bilddagboken.se inom kort)

Idag vaknade jag klockan 11.00 av att min kära mor kom in och väckte mig. Hon tyckte inte att jag behövde sova längre. Har inte gjort så mycket idag. Städat mitt rum och fått packat upp alla mina väskor, så nu är den del av min garderob där man hänger kläderna helt full. Jag tror att jag bara skulle kunna få in ett eller två plagg till där nu :P Varit ute och kört bil har jag gjort en sväng också. Det gick hur bra som helst att växla manuellt, med tanke på att jag kört automat bil nu i över ett år.

Nu ska jag snart ta och köra iväg mina föräldrar till deras vänners hus. De ska prata, ha det trevligt och dricka lite vin, så jag ska vara chaufför åt med ikväll. Trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0