Lördag 090124

Hej Bloggen! Blev inget mer inlägg igår, för jag var så trött efter att jag hade tittat på Let's Dance. Jag stupade i säng med en gång och sen sov jag ända till klockan 10.00 idag. Det var riktigt skönt faktiskt, för jag har ju inte haft någon vidare rutin på sovandet det senaste.

Hur som helst så åkte jag och mamma iväg på plast-party runt lunch-tid och det var nog det tråkigaste Tupperware-party jag någonsin varit på. Människan som skulle presentera alla saker verkade bara osäker och saknade den där säljande personligheten, som jag tycker att man borde ha som försäljare. Annars lär man ju knappast få några kunder, men jaja. Drog i alla fall där ifrån så fort vi kunde och nu håller vi på och städar huset. Jag har duschat och flängt runt som en liten blå för att få allt förberätta tills i eftermiddga. Vi ska nämligen ha lite gäster över och sen ska jag vidare till Borås och festa med mina kompisar. Jag hade tänkt locka håret, men det hinner jag nog inte med.

Ska fortsätta med alla bestyr nu. Är inte klar på långa vägar än. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0