Måndag 090112

Godkväll! Det har varit en annorlunda dag idag, men jag är snart tillbaka på rätt köl igen och kommer då försöka uppdatera lite oftare. Ska även försöka få igång tjänsten för att mobilblogga, så jag kan börja göra det.

Hur som helst så vaknade jag vid 10.00, efter att min moster kommit in och väkt mig. Hon tyckte inte att jag skulle sova längre, utan skulle försöka ställa om mig till svensk tid istället. Långsamt med säkert gjorde jag mig iordning och efter lunchtid gav vi oss av ut för att inhandla lite saker som min moster och morbror ville ha (FYI så är de syskon och inte gifta). Jag fick mest köpt en massa olika svenskt godis som jag har saknat så sen jag åkte. Svenskt godis är så mycket bättre än amerikanskt, så det är något jag kommer njuta mycket av de kommande dagarna.

Nu är vi tillbaka i lägenheten och bara tar det lugnt. Ikväll blir det film för min del, men vilken är inte bestämt ännu. Det återstår att se. Kram

Inte världens bästa bild, men det är i alla fall planet från Malaysia Airlins som jag flög med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0