Måndag 090105

Hej Bloggen! Nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev, vilket inte alls känns bra. Tyvärr hade jag inte tillgång till internet så mycket på hotellet och de få tillfällen jag hade det blev det att jag satt och pratade med mina vänner över msn.

Jag ber verkligen tusen gånger om om ursäkt för den dåliga uppdateringen och jag lovar att jag kommer berätta om allt jag haft för mig den senaste veckan. Dock inte i detta inlägg, då jag inte har så mycket tid att skriva nu samt att jag inte flyttat över alla bilder från kameran ännu. Den som väntar på något gott brukar man ju säga ;P

Avslöjar i alla fall redan nu att jag kommer berätta om tiden med min familj i bilder, så håll utkik. Got to go! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0