Onsdag 090114

Godmorgon! Skriver bara lite kort nu, för har inte tid att skriva egentligen. Vi håller just nu på att göra oss iordning för att bege oss mot Västra Götaland och Herrljunga. Det ska bli så kul att få se mamma, pappa och bror igen samt alla mina kompisar som jag nu kommer kunna umgås med igen. Som jag har längtat efter den här dagen, men det är även en dag jag har fasat lite över. Det är ju först nu när jag kommer hem som jag verkligen kommer förstå viden av hur många som inte längre är kvar i orten som vi växte upp i. Många har flyttat utanför kommunen för vidare studier eller är ute och reser på annat håll. Några har som tur är stannat kvar och dem ser jag verkligen fram emot att få träffa.

Nu måste jag dra, så jag hinner packa ner alla mina saker och inte glömmer något. Tjing så länge, så hörs vi senare ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va skönt för dig att komma hem igen. vissa av oss bor ju som sagt inte kvar men som tur är så kommer vi hem emellanåt och hälsar på. Ser fram emot när jag kan komma hem nästa gång och träffa dig :D



Ha de fint! Kram

2009-01-14 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0