Onsdag 090121

Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost och ska snart ta och göra mig iordning och sätta igång med de jag måste få gjort idag. Jag ska bland annat ringa till kommunhuset och skriva upp mig på deras vikarielista. Jag ska även ta och dammsuga hela huset och damma mitt rum, samt åka till optikern och kolla upp mina ögon. Jag ska kontrollera om jag behöver starkare/svagare linser och även leta efter ett par nya bågar. De jag har gick sönder i USA och det är skönt att ha ett par som man kan sätta på sig om man bara går hemma och inte orkar sätta i linserna då. Jag fick glasögon när jag var blotta fyra år gammal, så jag är rätt van vid hela cirkusen runt det nu.

Vad ska ni hitta på idag? Skriv gärna en kommentar och berätta om hur eran onsdag ser ut.

Ps: Nu funkar filmen på min lille kissemiss här nedanför. Hade gjort lite fel med inställningarna bara när jag laddade upp den på youtube, men nu ska det funka ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är ledig så ska nog göra minsta möjliga på mesta möjliga tid :P... typ som att skriva ut massa papper till min nya kurs och även försöka läsa lite litteratur :P.. ringa VFU plats mm... har alltid saker att göra när jag är ledig så att säga från högskolan

2009-01-21 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0