Promenad i lilla hålan

Hur är allt med er denna eftermiddag? Med mig är det bara fint, för jag har haft en lugn och skön dag. Har mest lallat runt lite och inte fått gjort så mycket vettigt egentligen, men det kommer det också.

Jag tog en riktigt skön dusch på förmiddagen och sen gav jag mig av mot folktandvården, för att boka en tid där då det är dags att kolla upp gaddarna igen. Fick tid i slutet på februari, så det är ju ett tag dit (tur att man bara är 20 så man inte betalar något för att gå till tandläkarn, för det går upp till 22 i Västra Götaland).

Efter det fortsatte jag till simhallen, för att hälsa på mina gamla arbetskamrater. Fick en mindre chock när jag såg de förändringar de hade gjort där, men jag har ju varit borta riktigt länge så det är ju inte så konstigt att saker och till förändras. Alla verkade i alla fall glada att se mig och de verkade som att de blev lite förvånade också. De hade nog inte räknat med att jag skulle dyka upp där ;P

Jag stannade där någon timme eller så och sen gick jag tillbaka hem igen. Just nu sitter jag bara här och gör inte så mycket. Ska snart ta tag i och packa upp alla mina tusen väskor (nä, riktigt så illa är det inte) och lägga in alla mina kläder där de hör hemma. Det kommer nog ta ett tag, för först ska garderoberna städas ur på gamla saker och sen ska det nya in. Det får ta sin lilla tid det där, för jag orkar inte stressa och för tillfället har jag ju all tid i världen också arbetslös som jag är.
If I just could turn back time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0