Simträning

"Pust"! Nu har jag dammsugat och dammat färdigt. Tog lite längre an planerat, så jag han inte klart innan morsan kom hem. Hade ju tänkt överraska henne med ett lite renare hus, men det gick alltså inte. Glad för det jag hade gjort var hon i alla fall, så det var ju skönt det ;P

Nu ska jag ta och dra iväg till simhallen en liten sväng. Jag ska ta och hjälpa till vid simsällskapets träning idag, så det ska bli kul. Jag kanske ska börja som simtränare igen? Tja, det återstår att se vad jag hittar på. Börja simma själv har jag i alla fall tänkt göra snart, så jag får lite motion. Blir alldeles för lat av att bara sitta still och innan jag åkte till USA sportade jag ju som en liten dåre. Fotboll tre-fyra dagar i veckan, simning två dagar plus skolan och extra jobb utöver det. Hade inte mycket tid över då och jag saknar det lite faktiskt, även om det stundtals kändes som att jag gjorde alldeles för mycket.

Nä fy, vad tiden rinner iväg. Måste kila nu. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0