Söndag 090111

Hej Bloggen! Kan ni gissa vart jag är nu?? Jag sitter i min mosters lägenhet i Stockholm, Sverige. Efter ett år och fem månader i USA är jag nu tillbaka på hemma mark. Planet jag åkte med till Sverige var en Boing 747-400, så det var en riktigt stor metallfågel. Det lustiga var att det var inte så många resenärer med på planet, så jag fick en hel tre-sits rad helt för mig själv (planet hade 3-4-3 platser per rad). Mycket bekvämt och bra tyckte jag, för på så vis kunde jag ju lägga mig ner och få lite sömn. Blev i och för sig inte så mycket sovande, men ändå.

Vaknade till vid 08.00 tiden (svensk tid) och började kolla på filmen "Beverly Hills Chihuahua". Landade på Arlanda gjorde vi strax efter 11.00 och där möttes jag upp av tre glada ansikten tillhörande min mormor, morbror och moster. Det blev kram-kalas och sen åkte vi hem till min mosters lägenhet. Vi tog en lite promenad till köpcentret som finns här och jag fick köpt en adapter, så jag kan använda min bärbara dator (med amerikansk stick-kontakt) här i Sverige.

Gick tillbaka till lägenheten och där har vi tillbringat större delen av eftermiddagen och jag tror att det är vad vi kommer göra resten av kvällen också. Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu på stört. Ska försöka hålla mig vaken en liten stund till, men längre än nödvändigt blir det inte. Jaja, nu ska jag ta och vara lite social med mina kära släktingar. Höres!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Skönt att du har kommit hem väl :)



kram!

2009-01-12 @ 15:32:11
URL: http://jameson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0