Sverigebesök del 1

Egentligen är klockan alldeles för mycket och jag borde egentligen sova, men jag är inte speciellt trött för tillfället så tänkte passa på att berätta om när min familj och Carro var här och hälsade på innan det blir en allt för avlägsen historia.

Vi var inne i NYC nästan varje dag och varje gång provade vi en ny restaurang. Här äter vi lunch på Hard Rock Café.

Vi kollade på de fina juldekorationerna som fanns runt om på hela Manhattan.

Det blev mycket promenerande, men vi åkte även tunnelbanan en dag.

Det blev en massa sightseeing och vi såg bland annat Frihetsgudinnan.

Utsikten från toppen av Rockerfeller Center tornet.

Carro och min knasiga lillebror verkade i alla fall roa sig på sitt egna lilla vis ;P

Nä, nu börjar jag faktiskt bli lite trött, så jag lägger upp fler bilder en annan dag. Tills dess får ni hålla till godo med dessa godbitar ;P Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0