Sverigebesök del 3 - Nyår

Här kommer nu inlägget med bilder från nyåret 2008-2009. Större delen av dagen spenderades på hotellet. Jag och Carro åkte visserligen iväg till IKEA en lite sväng, men i övrigt stannade vi alla sju på hotellet. Runt 4pm tiden började vi göra oss iordning för kvällen och sen åkte vi in till NYC för att äta nyårsmiddag på en restaurang (förbokad i förtid så klart, då nyår är väldigt speciellt i USA och har man inte bokat innan får man inget bord). Restaurangen hette "Ciro Trattoria" och det serverades förrätt, varmrätt och efterrätt sam två timmars öppen bar (man får dricka så mycket man vill helt gratis i två timmar) plus party-hattar och "tutor".

Carros mor och far samt mina föräldrar var på glatt humör.

Så var även min bror och Carro.

Under kvällen gång och efter x-antal icke existerande drinkar började det "spåra ur" och bi betedde oss lite knasigt ;D

Ehm, som sagt :P

Bjuder på en mindre lyckad bild på mig själv från då vi fånade oss som bäst.

Kvällen och tolvslaget avslutades/firades i hotellet lobby, då vi ansåg att det var alldeles på tok för kallt att stå utomhus inne i NYC och fira in det nya året. Det gick precis lika bra att vara på hotellet, för i slut ändå så är det viktigaste att man är med människor man bryr sig om och som bryr sig om en. Ja, jag får la ta och önska alla ett gott nytt år nu, för det har jag ju inte gjort ännu. Hoppas ni hade ett lika lyckat nyårsfirande som jag hade och att ni får ett bra år 2009. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0