Tisdag 090113

Godmorgon! Ja, detta kommer lite som en chock för mig också att jag redan har vaknat, men klockan är ju snart 08.00 och jag måste väl börja gå upp i normal svensk tid någon gång. Vaknade helt av mig själv idag, för alla andra låg fortfarande och sov när jag började trippa runt i lägenheten efter tecken på annat liv ;P Jag tror dock att jag råkade väcka min moster, för ett par ögonblick efter att jag hade smugit tillbaka till rummet där jag sover öppnade hon dörren och kikade in.

Idag blir det sista hela dagen i Stockholm också, för det pratas om att vi ska åka hem imorgon förmiddag. Detta innebär ju att jag måste passa på att få gjort lite shopping idag om jag hinner. Jag hittade en jätte snygg t-shirt på Vila när vi var ute igår och jag vill bara så himla gärna ha den. Jag hittar säkert något annat också, men jag måste tänka på att försöka spara lite pengar i alla fall i och med att jag nu är arbetslös. Usch, vad hemskt det ordet låter, men så är det. Jag ska sätta igång och skriva mitt CV och skicka in arbetsansökningar i början på nästa vecka, men jag känner att jag måste vänja mig vid att vara tillbaka lite mer först. Jag vill ju inte göra något halv-hjärtat och för tillfället känner jag att om jag skulle göra något sådant nu, så skulle jag bara slänga ihop något och hoppas på det bästa. Nä, bättre att det när jag verkligen orkar att få ett bra jobb gjort.

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och bara lata mig lite, medan jag väntar på att alla andra ska vakna till liv. Ska försöka mobilblogga lite senare, om jag får igång den tjänsten. Igår när jag gjorde ett försök så kom aldrig inlägget fram, men skam den som ger sig. Då provar vi helt enkelt bara på nytt igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0