Tisdag 090120

Godmorgon bloggen! Fy vad låg inspirationen är till att skriva för tillfället. Mitt liv just nu och min vardag är ganska händelselös och det blir för det mesta att jag bara sitter här hemma och inte gör något alls. Igår fick jag visserligen tummen ur och drog fram till arbetsförmedlingen, men det var stängt så jag fick snällt vända om igen. Tog vägen förbi simhallen och stannade där en stund och pratade med de som jobbar där och sen fortsatte jag hemåt. Väl hemma skickade jag in jobb ansökningar till bland annat Liseberg och jag öppnade även upp mitt Manpower konto igen. Får la se om detta ger något resultat. På kvällen åkte jag hem till Sissi och umgicks lite med henne. Hon var utomlands när jag kom hem så jag träffade aldrig henne i fredags, men nu har jag alltså fått gjort det. Vi har inte sett varandra sen jag drog till Staterna i augusti 2007, så det var riktigt kul att träffa henne igen.

Idag har jag i stort sätt precis gått upp. Läst igenom lite bloggar har jag hunnit med och snart ska jag in u duschen och köra igång dagen på riktigt. På dagens schema står det endast att jag ska in till Vårgårda idag och ta mig till arbetsförmedlingen där. I övrigt har jag ingenting inplanerat ännu, så det återstår att se vad mer jag hittar på. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0