Tisdag 090127

Oj, vad gott jag sov natten till idag. Det är inte allt för ovanligt att jag vaknar ett par gånger under natten, men nu sov jag som en stock tills det att min väckarklocka ringde. Det kändes verkligen välbehövligt med en hel natts sömn, kan jag lova.

Hur som helst så sitter jag just nu här framför datorn och skriver till er. Bredvid datorn står denna morgons frukost, som består av en ostmacka, en drick yoghurt och ett glas juice. Riktigt gott, fast jag försöker att inte blanda juicen och yoghurten för mycket. Det smakar inget vidare och påminner mig bara om "fililurum" som vi alltid fick till mellanmål på fritids. Fil blandat med apelsinjuice och där har ni receptet på något av de äckligaste jag någonsin ätit. Hur kan man i hela fridens dar blanda fil med juice? Det är för mig helt obegripligt, men som tur är har jag lämnat den tiden bakom mig för länge sen och behöver aldrig mer så mycket som ens se den hemska blandningen.

Måste ta och avsluta min frukost nu och sen ska jag in i duschen. Ska fram till ICA någon gång under dagen också. Vi har inga frukter i huset just nu, så det bara måste inhandlas. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0