Tisdag 090106

Godmorgon! Jag har inte gjort så mycket hittills denna morgon. Fått gjort dagens städning, ätit frukost och pratat lite med min mamma över msn är ungefär var jag haft för mig. Jag ska snart ta och se söndagens avsnitt av "Desperate Housewives" ("DH") på internet och sen ska jag fixa lite med mina väskor inför lördagens hemresa. Det känns som att jag snart kommer hopppa tio meter upp i luften, så lycklig och exalterad är jag.

Senare ikväll blir det kanske en sista fika med mina svenska tjejer här i Monmouth County, men ingenting är bestämt ännu. Jag håller tummarna för att det blir som planerat och att jag kommer få se dem alla en sista gång innan jag åker. Kommer känns tråkigt att åka utan att ha sagt "hejdå" liksom. Nä, nu måste jag börja titta på "DH" om jag ska hinna med det samt allt annat som måste göras. Kram


Bara fyra dagar kvar tills jag sätter mig på flyget :D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig! Har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 13:17:13
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0