Torsdag 090115

Godmorgon! Det blev aldrig något mer inlägg igår som ni antagligen märkte, men nu blir det i alla fall ett. Det blev att vi lämnade Stockholm lite efter 10.00, vilket var ungefär som planerat. Det tar cirka fyra och en halv timme med bil att köra från Stockholm till Herrljunga om man kör non-stop och trafiken flyter på bra. Vi har i och för sig som vana att alltid stanna någonstans och äta längs vägen, så det tar ju alltid lite extra tid för oss att komma hem då. Gårdagens matställe blev Max Hamburgar Restaurang och det var riktigt gott. Efter att bara ha haft tillgång till medelmåttiga McDonald's och Burger King burgare, var det otroligt gott med riktigt svenskt kött. Max vinner lätt överlägset över de andra två :P

Hur som helst så fortsatte vi efter det och min vana trogen så somnade jag där bak i bilen. Vet ej varför, men det är något jag nästan alltid gör under längre sträckor när jag inte är den som kör. Brorsan var redan hemma när vi anlände runt 15.30 tiden och strax efter det kom även min mamma hem från jobbet. Jag hälsade på lille kissen (som för övrigt inte var så liten) och sen hade jag en lugn eftermiddag och kväll här hemma.

Idag ska jag ta och börja packa upp alla mina väskor och försöka få undan så mycket som möjligt av det. Jag har i stort sätt precis vaknat, så än så länge går det mesta rätt segt. Jag har även tänkt ta en sväng förbi simhallen och hälsa på alla där, men det blir inte föräns efter lunch. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0