Torsdag 090108

Godmorgon! Torsdag idag och bara denna dagen och en dag tills kvar tills helgen är här. Det hurrar vi för tycker jag ;P Hur som helst så innebär det också att det bara är två dagar kvar tills jag sätter mig på planet och flyger hem. Det känns fortfarande väldigt overkligt, men samtidigt så otroligt efterlängtat så jag inte ens beskriva det med ord.

Igår efter att jag hade slutat jobba vid 9.40pm åkte jag snabbt och köpte lite glass och sen åkte jag hem till Tina och umgicks lite med henne. Vi pratade om lite allt möjligt fram tills klockan blev strax efter 10pm och sen var det dags att säga "hejdå". Vi kramade om varandra och nu har jag då alltså sagt "adjö" till ännu en person här borta. Usch, vad jag tycker illa om att behöva ta "farväl" av folk jag bryr mig om, men får väl tänka positivt och hoppas på att vi ses någon annan gång.

Har inte gjort så mycket än idag. Vaknade upp och var jätte trött efter alldeles för få timmars sömn, men det var bara att bita ihop och gå upp ur sängen i alla fall. Körde iväg ungarna till skolan som vanligt och sen har jag tvättat en maskin med lakan och kläder. Ska ta och starta en till och hänga upp tvätten som redan är klar. Jag ska försöka komma iväg till banken en sväng idag också och stänga ner mitt amerikanska bankkonto, så jag kommer ha fullt upp även idag.

Nu ska jag ta och fortsätta med allt mitt springande hit och dit. Ha det bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0