Urtrött..

Hej igen! Arbetsdagen är slut och jag känner mig riktigt slutkörd. Fick jobba över 45 minuter på grund av att taxin som skulle hämta pojken aldrig kom. Det slutade med att vi fick ringa efter dem och då säger de på Herrljunga taxi att det inte fanns någon bil bokad för idag. Det var nog det löjligaste svar jag någonsin hört eftersom det ska komma en taxi varje dag. Nä, blir bara så trött på det hela.

Kom i alla fall hem runt 17-tiden och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Orkar verkligen inte med att göra någonting just nu och känner bara för att gå och lägga mig, men det tänker jag inte göra än. Ska fram och köpa lite godis eller något till mig själv om en stund tror jag och vid 20.00 börjar Let's Dance. Går nog och lägger mig ganska tidigt i alla fall, för jag har en lång dag framför mig imorgon. Först helträningsdag med simsällskapet från 8.00-16.00 och sen fest på kvällen. På söndag ska jag sen verkligen sova ut, för jag har absolut ingenting inplanerat för den dagen. "Finally, the weekend is here!"

Sötnöten ligger i min säng och sover för tillfället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0