Arbetsförmedlingen

Hej igen! Nu har jag kommit hem från mitt besök hos arbetsförmedlingen. Vi diskuterade mina arbetslivserfarenheter samt vad jag skulle kunna tänka mig och jobba med och mina framtidsplaner. Vilka framtidsplaner? Det enda jag i stort sätt vet att jag vill göra är att resa lite till innan jag ger mig på någon tre eller fyra årig utbildning. Vill liksom inte börja studera och sen inse (efter att man slängt ut massa pengar och tid på det) att det var fel val. Nä, ska jag börja studera så ska jag allt vara helt säker på att det är det jag vill jobba med resten av livet.

Jobba ska jag i alla fall försöka börja göra, för utan jobb får jag ingen inkomst och då heller inget kapital till min resa. Sen vill jag även försöka införskaffa en ny bärbar dator, då den jag har inte funkar så bra längre samt att den inte har alla svenska tangenter (den är köpt i USA). Jag kan fortfarande skriva på svenska och allting, men alla tangenter finns inte och sen så är det ju inte åäö bilder på de knapparna heller till exempel. Vet ni någon bra och inte allt för dyr laptop som det är värt att ta en titt på?

Jaja, nu ska jag ut och kolla runt lite på arbetsförmedlingens hemsida. Om en liten stund kommer det komma upp ett klipp på min lille älskling, men just nu håller det på att laddas upp på youtube. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0