Minnen i bilder

Nyduschad och fräsch sitter jag nu här igen. Tittade lite på tv förut och flyttade över några bilder från min gamla dator till ett USB-minne. Jag hade ingen aning att jag hade så många bilder på den gamla datorn och inte att de var så gamla heller. Eller tja, gamla och gamla, de äldsta är från ungefär 3½ år sedan. Det är riktigt kul att gå igenom gamla bilder och minnas tillbaka till alla de roliga stunder man haft. Jag tänkte lägga upp några av mina favoriter här.

Jag, Sissi och Linda när vi var på Unda camping (augusti -06)

Sara, Alex och jag på en av våra många tema-fester (september -06)

Sitter på ett tåg mot Borås (januari -07)

Student balen (juni -07)

Studenten (juni -07)

Avslutar med en bild från sista midsommar festen med gänget (juni -07). Lite över en månad senare var jag i USA! Många minne som väcks till liv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0