Vilken besvikelse

Ja, det är verkligen vad man kan kalla denna dagen. Först så hittar jag ingenting som jag vill ha inne i affärerna och sen jag försöker mobilblogga så funkar inte det. Jag längtar lätt tillbaka till alla affärer i USA med billiga priser och bra urval.

I övrig har det varit en bra dag idag. Jag hade jätte trevligt med min mormor, moster och morbror även om vi inte alltid kommer överens om saker och ting. Det är det som är det fina med min kära släkt. Vi kan vara hur oense om saker och ting som helst, men i slutänden blir vi alltid sams igen och glömmer bort allting.

Vad finns det mer att berätta om dagen? Jo, när vi kom tillbaka från köpcentret var jag så himla trött att jag somnade på soffan. Min moster sa till mig mer än en gång att inte somna, men inte lyckades jag hålla mig vaken för det. Skönt att ta en tupplur var det i alla fall och det var välbehövligt för att jag skulle kunna fortsätta dagen på bra humör. Jag blir alltid så himla grinig och lätt irriterad om jag är trött och då är det inget kul för någon att vara i min närhet.

Imorgon blir det bilfärd hem mot lilla sketna Herrljunga. Det tar ungefär fem timmar med bil plus att vi kommer stanna och äta någonstans längs vägen. Det ska bli kul att få se mamma och pappa igen och även få krama om min älskade lille kissemiss, som jag inte sett på så länge. Har verkligen saknat min lille bebis jätte mycket, så det ska bli så himla skönt att få se honom igen. Jag har hört att han har gått och blivit en riktig liten tjockis. Han var tjock redan innan jag åkte, men i och med att han är kastrerad har han tydligen lagt på sig yttligare lite mer vikt det senaste året. Det blir ju bara mer av honom att älska då och så länge han inte är farligt överviktig (vet inte vart gränser för det är på katter) så är det ingen fara anser inte jag. Djur ska ha lite hull och inte vara så smala att man kan tro att de inte får någon mat. Sen säger jag inte att de ska vara jätte överviktiga heller, utan de ska ligga någonstans mitt emellan är precis lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0