Söndag

Det är söndag förmiddag här borta just nu och jag sitter fortfarande i klädd min pyjamas i min säng. Det är riktigt skönt och jag känner att jag får ta vara på den sista dag jag har för mig själv i huset. Det regnar ute och då känner man ju bara ännu mer för att sitta inne, så det var en bra dag för det att komma. Ska ta och städa huset lite och fixa innan ungarna kommer hem och sen blir det full rulle, då jag kommer vara själv med dem tills på tisdag kväll. Hur ska detta gå? Haha, nä skoja bara, det kommer nog allt gå bra. Sist jag var själv med dem ett par dagar gick allt jätte bra och det kommer det göra denna gången också.

Det är första advent idag också, vilket man tyvärr inte firar i USA. Jag får la fixa det lite mysigt här för mig själv och drömma mig bort och fantisera om en riktig advent. Ska äta mysig frukost och lunch och sen blir det middag med barnen ikväll. Får se vad vi hittar på, men fram tills dess blir det inte många knop gjorda.

Glöm inte bort att idag är sista dagen att tävla. Ikväll klockan 23.59 svensk tid avslutas tävlingen och jag kommer då utse en vinnare som tillkännages på måndag. Tävlings reglerna hittar ni i ett tidigare inlägg (om ni har problem att hitta det så klicka bara på länken här). Lycka till allihopa och gör ert bästa (oseriösa bidrag tas bort med en gång och får ej vara med och tävla). See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0